onsdag den 26. august 2015
Ny salgsorganisation lokalt i Danmark
Hertz har valgt at sammenlægge salgsafdelingerne i Danmark og Sverige samt permanent at flytte marketingfunktionen til hovedkontoret på Primusgatan i Stockholm.Hertz i Norden har valgt at sammenlægge salgsafdelingerne i Danmark og Sverige samt permanent at flytte marketingfunktionen til hovedkontoret på Primusgatan i Stockholm.
Vi har derfor gennemført en organisationsændring, som betyder, at salgsafdelingen lokalt hos Hertz Danmark ser således ud:
Peter Svensson, Sales Director Sweden & Denmark
Peter Heller, Key Account Manager
Marlene Desbo Riel, Inhouse Sales Account Manager
Annette Mackeprang, Leisure Tours Outbound & Partners
Mens Marlene og Annette er kendte ansigter, så styrker Hertz sin nordiske salgsafdeling endnu mere. Det sker med ansættelse af Peter Heller, som pr. 3. august er ansat som Key Account Manager.
"Jeg er så stolt og beæret over at være en del af det nye team, der udgør Hertz i Norden. Mit primære ansvarsområde bliver kontakten til de store og strategiske danske erhvervsvirksomheder samt managementdelen af disse. Jeg bliver bindeledet mellem beslutningstagerne i virksomhederne/TM og Hertz. Det er en spændende udfordring, som jeg glæder mig til at løse sammen med resten af den kompetente salgsorganisation i Hertz Norden", siger Peter Heller.
Peter Heller er mest kendt for sit mangeårige virke som Key Account Manager i Europæiske Rejseforsikring Og sidst, Key Account Manager i ACE Group Europe med ansvar for rejseforsikringsdelen på Danske Banks kreditkort.
"Jeg er meget glad og tilfreds med, at vi har styrket vores salgsafdeling med Peter Heller. Han har alle de egenskaber samt en meget stor erfaring indenfor key account management, som stillingen kræver", siger Peter Svensson
Læs mere her
tags: Danmark, Sverige, Stockholm, Danske Bank, virksomhed, Europe, strategi, organisation, ansættelse,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar