søndag den 17. maj 2015

BMW vinder AutoIndex for fjerde år i træk.


AutoIndex 2015 kårer BMW ejerne som de mest tilfredse. Bag resultatet ligger en målrettet indsats fra hele BMW organisationen.BMW i Danmark indtager førstepladsen med rekordhøj score ifølge kundetilfredshedsundersøgelsen "AutoIndex 2015", som udføres af FDM og Loyalty Group.

Undersøgelsen måler på fire forskellige faktorer: Oplevelsen af bilen, salgsprocessen, værkstedet samt loyaliteten over for mærket - og samlet set scorer BMW højest.

Administrerende direktør hos BMW Danmark, Jan Askholm, udtaler: "Vi er stolte over resultatet og ser det som en blåstempling af vores målrettede indsats for konstant at forbedre kundeorienteringen hos både forhandlere, serviceværksteder og internt hos BMW Danmark. Vi vil gerne sige stor tak til de mange kunder, som for fjerde år i træk har peget på os som vindere af AutoIndex, og vi kan garantere, at vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at fortsætte den positive udvikling".

Jan Askholm fortsætter: "Det danske resultat går godt i tråd med BMW Groups kontinuerlige fokus på kundetilfredshed, produktkvalitet, innovation og bæredygtighed. BMW Group er af Dow Jones Sustainability Index igen i 2014 kåret som verdens mest bæredygtige bilproducent, og vi er netop af Reputation Institute kåret som den mest velrenommerede virksomhed i verden. Vi har altså et rigtigt godt fundament til den fortsatte udvikling".

Læs mere her

tags: Danmark, direktør, bilen, BMW, førstepladsen, virksomhed, FDM, organisation, innovation, 2014,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar