fredag den 17. oktober 2014

Iværksættere sender bilforhandlerne leads med kød på

$(document).ready(function() { $("a.oembed").oembed(null,{ maxWidth: 428, maxHeight: 528 }); }); Landets bilforhandlere skal modtage endnu bedre leads, og samtidig skal det være nemmere for forbrugeren at finde sin nye bil, på tværs af markedet. Derfor indgår Letsauto.dk i digitalt samarbejde med Danmarks største bilforhandlerkæde: Andersen Nemt for forhandleren

Ved at bruge Letsauto.dk som lead-generator sparer forhandleren kostbar tid på at finde ud af, hvem kunden er og hvad vedkommende ønsker sig i sin drømmebil. Den tid som bilforhandleren før skulle bruge på at tune sig ind på hvad kunden ville have, bliver pludseligt flyttet hjem i stuerne, uden omkostning for forhandleren.

Når man skal booke et lead på Letsauto.dk bliver man som kunde stillet overfor en række spørgsmål der dækker behov, købssituation, nuværende køretøj og des lige – spørgsmål som løbende ændres og forbedres, i samarbejde med forhandlerne. Dette gør Letsauto.dk mere forhandler- og importørvenligt end tidligere fordi disse, så at sige, er med til at skabe den perfekte ramme for de leads de får ind.

"Igennem de spørgsmål som Letsauto.dk stiller kunden, øges sandsynligheden for et lead med mere kød på", siger CEM Manager Jesper Bjørn Hansen, hos Andersen & Martini A/S.

Den oplyste kunde

Når kunden har sat sig ind i mærker, modeller og ekstraudstyr sendes et lead direkte ud til forhandleren som så med det samme ved, hvilken slags kunde han har med at gøre: Er det kunden til den store Cadillac der skal have masser af kræfter og alt i udstyr, eller er der tale om den meget prisbevidste kunde som blot skal have et billigt transportmiddel Ved at bruge Letsauto.dk er der lavet en forventningsafstemning, allerede inden mødet har fundet sted, og forhandleren har derved mulighed for at møde kundens behov langt hurtigere, og derved kunne give en bedre rådgivning omkring udstyr og pakker – hurtigere.
Hos Andersen & Martini A/S regner man da også med, at de nye leads derfor vil kunne lede til en hurtigere, og forhåbentlig mere profitabel, købsproces.

Nemt for forbrugeren

Andersen & Martini A/S råder over Danmarks største udvalg af Opel, Kia, Peugeot, Fiat og Saab, samt de Amerikanske Corvette og Cadillac.
Letsauto.dk gør samtidig hele processen med at booke en prøvetur på tværs af fabrikanter mere overskuelig, da det sker ved blot få klik, hjemme fra sofaen – og det kan gøres 24 timer i døgnet.

Letsauto.dk håber i fremtiden at kunne indgå i samarbejde med endnu flere af landets bilforhandlere, for at kunne give bilkøberen et endnu bedre udbud af biler til de bedste priser, og bilforhandlerne en langt nemmere adgang til kunderne igennem en nem, og overskuelig proces.

Læs mere her

tags: Danmark, Saab, EM, Opel, bilforhandler, Cadillac, Fiat, Peugeot, transportmiddel,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar