Med den ultimative GetAway kan du vinde den ultimative KIA prøvetur en luksusrejse til tre destinationer med en prøvetur i en KIA model hvert sted.
KIA inviterer nu danskerne ind i en kampagne, som de selv er med til at definere. Vinderen får den rejse, som han/hun selv har tilrettelagt 1 uge, for 2 personer, til 3 storbyer i Sydeuropa.På micrositet www.kiagetaway.dk udvælger du selv 3 byer, som du ønsker at stikke af til, og samtidig bestemmer du, hvem du drømmer om at stikke af sammen med. Dine valg og handlinger undervejs ender ud med at generere din personlige filmtrailer, som du har mulighed for at dele på Facebook.
Konkurrencens tema er "The Ultimative GetAway", og det er en rendyrket forlængelse af KIAs nye kampagne, hvor to fyre stikker af i tre forskellige KIA cee'd modeller. Vinderne af konkurrencen kommer så i øvrigt også til at køre i de tre cee'd modeller -nemlig en cee'd model i hver af de 3 byer.
Når filmen er lavet og uploadet på din Facebook-væg, er du med i konkurrencen om at vinde præcis den rejse, du selv har sammensat, til en værdi af kr. 50.000,-. Se en kort introfilm til KIAs konkurrence her: https://www.youtube.com/watch v=NAoMD8hJe2Y
Kampagnen starter i dag mandag den 24. marts, og vinderen trækkes mandag den 14. april. Vinderen og dennes rejsepartner skal kunne rejse i uge 20, og forventes løbende at sende en hilsen hjem via de sociale medier, så "The Ultimate GetAway" fra start til slut udleves digitalt.
Deltag nu på: www.kiagetaway.dk
KIAs forhandlere yder en ekstra lokal gevinst til puljen. Det vil sige, deltager man i KIAs ultimative GetAway ved at udfylde et KIA GetAway postkort hos forhandleren, er man samtidig med i en lokal lodtrækning om et kro/hotelophold til en værdi af kr. 799,-.
Markedet er godt, der sælges en masse biler; men konkurrencen er også benhård hvilket kommer til udtryk i den ene tilbudskampagne efter den anden, hvor man forsøger at overgå hinanden med spar effekten.
"Hos KIA Import Danmark kan vi godt lide at gå egne veje og gøre tingene på vores måde. Og i stedet for endnu en spar kampagne, inviterer vi målgrupperne til at engagere sig i vores brand og til at deltage i dialog via digitale og sociale medier. Vi tror på, at GetAway kampagnen taler til alle målgrupper hvem drømmer ikke om at kunne stikke af til sydlige himmelstrøg Samtidig er det den ultimative KIA test drive, hvor vinderen får mulighed for at prøvekøre tre cee'd modeller undervejs.
Det er et oplagt tiltag, som matcher KIAs brand-identity nemlig "The Power to Surprise". Et fedt mantra som vi, elsker at eksekvere, udtaler Advertising Manager hos KIA; Thomas Willecke.
Læs mere her
tags: Danmark, euro, Facebook, storby, lodtrækning, konkurrence, stemmer,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar