lørdag den 8. marts 2014

Danskerne har valgt deres yndlingssandwich

FashionPeople - fashion for the people

Du er her: Forside
404 - sorry
 
FIND BUTIK HER

  




SENESTE NYT





Artikler




 
NYESTE BUTIKKER


SENEST OPDATEREDE BUTIKKER



MEST BESØGTE BUTIKKER



MINDST BESØGTE BUTIKKER



TILFÆLDIGE BUTIKKER


Seneste Søgninger


Tøj
Gør FashionPeople til din startside - Tilføj FashionPeople til foretrukne - Privacy Policy
Danskerne har været med til at sætte smag på deres yndlingssandwich i en stor afstemning hos Q8. Det er første gang nogensinde, at Q8 lader kunderne bestemme, hvilken sandwich der skal på menukortet. Kunderne er kommet med rigtig mange forslag, og nu glæder medarbejderne sig til at præsentere den nye sandwich for de mange kunder, der har været med til at bestemme smagen.
Hos Q8 er smilet ekstra bredt for tiden. Efter en stor afstemning på Facebook har kunderne nemlig bestemt, hvilken sandwich de helst vil have på menukortet.

Den sandwich kunderne helst vil sætte tænderne i, blev tun med peberfrugt, rødløg, persille, kapers og chipotledressing på mørkt brød. Og nu glæder medarbejderne over hele landet sig til at lave yndlingssandwichen til deres kunder.

"Vores kunder har været meget kreative og er kommet med rigtig mange forslag til, hvordan de bedst kan li´ deres sandwich," fortæller Anders Fiskbæk Kragh, projektleder i Q8.

I fire uger havde kunderne mulighed for at komme med forslag til, hvilke ingredienser man helst ville have i Q8s nye sandwich.

"Vi har fået mange forskellige forslag på vores Facebook-profil, og vi kan se, at folk har brugt meget tid på at argumentere for, hvorfor deres valg er det bedste. Det er vi glade for. Ud fra de mange forslag har vi så testet en masse kombinationsmuligheder for at finde den rette smagsvariant, så vi kan give den bedste smagsoplevelse til vores kunder," fortæller Anders Fiskbæk Kragh.

Kunderne har magten
Ud af alle de forslag, der kom ind, sammensatte Q8 fire varianter, som var de mest populære – og som man så kunne stemme på i to uger.

"Vi synes, at det er sjovt, når kunderne er med til at bestemme, fordi vi kan mærke, at det skaber et særligt engagement hos vores kunder. Og vi er super glade for, at rigtig mange tiltog i vores afstemning. Så ved vi nemlig, at vi nu leverer en sandwich, som vores kunder vil elske."


Læs mere her

tags: Facebook, kreativ, projektleder, Q8, frugt,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar