Rene Hellemann, som til daglig er SKODA-tekniker hos SKODA på Amager, opnåede en flot 5. plads i en stor international servicekonkurrence blandt 36 deltagere fra hele verden i 2013 udgaven af SKODA Service Challenge for teknikere.
Den intensive konkurrence blandt 36 nationale vindere af SKODA Service Challenge foregik på SKODAs fabrik i Mlada Boleslav i Tjekkiet, hvor deltagerne blev stillet overfor en række forskellige opgaver, hvoraf adskillige gav så væsentlige udfordringer for deltagerne, at alle de indlærte færdigheder måtte tages i anvendelse. Servicerådgiverne blev især udfordret på dialogmodtagelse, kundebetjening, produktkendskab. Serviceteknikerne skulle løse komplicerede problemer indenfor fejlfinding på bilernes elektriske systemer, og biler med komplicerede startproblemer. Formålet var naturligvis at gøre SKODAs tekniske medarbejdere endnu mere klar til at imødekomme og afhjælpe kundernes behov for at køre i en problemfri KODA , udtaler teknisk produktchef Bjarne T. Hansen fra KODA-importøren
Vi lægger mange kræfter og ressourcer i, at SKODAs servicerådgivere og serviceteknikere løbende bliver uddannet til at være på forkant med bilernes tekniske udvikling og systemer, som bilerne bliver udstyret med. Kun herigennem kan vi yde vores mange kunder den bedste service. Vi er derfor rigtig glade for Renes præstation , siger Bjarne T. Hansen.
SKODA Service Challenge er en årlig tilbagevendende national og international konkurrence for mærkets serviceteknikere og servicerådgivere. SKODA Service Challenge består af flere forskellige konkurrencer, der rummer både teoretiske og praktiske udfordringer og har til formål at forbedre SKODAs kundetilfredshed.
Læs mere her
tags: 2013, Amager, konkurrence, Tjekkiet,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar