Claus Pedersen er netop tiltrådt som ny centerleder hos Euromaster i Odense. Ud over at være dækfagmand bliver hans opgave ikke mindst at styrke værkstedets position inden for autoreparation. Det er en erfaren fagmand, der netop er tiltrådt som leder af Euromasters dæk- og autoservicecenter på Peder Wessels Vej i Odense. Claus Pedersen har siden 1994 arbejdet inden for autobranchen. Han er uddannet mekaniker og har arbejdet hos en lang række Euromaster-afdelinger i Jylland og på Fyn.
Det er mit håb, at jeg i samarbejde med mine medarbejdere kan udvikle afdelingen i Odense, så vi i fremtiden udvider vores forretningsområder. Vi skal ikke bare være eksperter i dæk, men også være den foretrukne partner inden for autoservice i lokalområdet, udtaler den nye centerleder.
Vil udvide forretningen
46-årige Claus Pedersen, der privat bor i Odense-forstaden Bullerup-Agedrup med sin kone, har kastet sig over udfordringerne i Euromaster Odense med stor entusiasme. Et centerlederjob ved Euromaster er en spændende udfordring, som matcher min baggrund og mine kvalifikationer. Som leder for et center i vækst får jeg mulighed for at bruge meget af min tid på kundekontakt, og det vil jeg se meget frem til, siger han og fortsætter: For mig er det afgørende at få lov til at udvikle og optimere. Og med den positivitet, jeg allerede har oplevet, er jeg sikker på, at vores koncept nok skal tiltrække en masse nye kunder.
Det er ambitionen, at værkstedet fortsat skal udvide forretningen, og det er Claus Pedersens intention, at han vil trække på sine erfaringer fra tidligere lederjob, hvor han har formået at få værksteder til at vokse.
Kunderne skal være tilfredse
Ikke overraskende opfatter den nye centerleder god kundekontakt som afgørende. Jeg ser frem til at give kunderne højtkvalificeret og professionel rådgivning. Det er vigtigt, at vi får en god relation til vores kunder, så de forhåbentlig kommer igen, forklarer han.
Desuden lægger centerlederen vægt på, at man hos Euromaster er meget alsidig. Vi arbejder med dæk til både personvogne, lastbiler, busser, motorcykler, landbrugsmaskiner og entreprenørmateriel, men også autoreparation, tilføjer han.
Forventer vækst på autoservice
Navnlig inden for autoreparation og -service findes der ifølge den nytiltrådte centerleder et stort vækstpotentiale for Euromaster i Odense. De to ting hænger jo uløseligt sammen. Det sker tit, at vi opdager problemer som fx slidte bremser i forbindelse med dækskift. Flere og flere får øjnene op for, at vi servicerer biler på lige fod med autoriserede værksteder og til noget lavere priser, hvilket har givet mange nye kunder, siger Claus Pedersen. Han vurderer, at den tendens vil fortsætte fremover.
Vi tilbyder alle former for autoreparation og fejlfinding samt skift af bl.a. bremser, batterier, olie og støddæmpere. Desuden er vi godkendt til at udføre serviceeftersyn på lige fod med mærkeværkstederne. Hos os kan man både spare penge og beholde sin nyvognsgaranti, lover centerlederen.
Når Claus Pedersen ikke får olie på fingrene, bruger han fritiden på familien. Blandt andet følger den nybagte centerleder den yngste af de to sønners fodboldkarriere tæt.
Fakta: Euromaster er europæisk markedsleder inden for dæk og dækserviceløsninger. I Danmark har kæden 45 servicecentre og ca. 210 ansatte. Den lokale filial er beliggende på Peder Wessels Vej 13 i Odense SØ. www.euromaster.dk
Læs mere her
tags: Danmark, euro, lastbil, Odense, Jylland, fodbold, penge, lederjob, støddæmper, bremser, Fakta,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar