Dækkæden Euromaster, der i forvejen findes 45 steder i Danmark, er nu også repræsenteret i Gram. Jepsen Biler er nemlig blevet en del af familien.
Den største europæiske dækforhandler, Euromaster, er nu også at finde i Gram. Kunderne får nemlig adgang til Euromaster-kædens produkter og løsninger hos Jepsen Biler på Østervej. Værkstedet er netop blevet Euromaster Partner og indgår nu i kædens filialnetværk på lige fod med de øvrige Euromaster-afdelinger i Danmark. Vi glæder os til samarbejdet med Jepsen Biler, som i høj grad deler vores værdier samt krav til kvalitet og kundeservice, siger direktør Ove Eichler fra Euromaster Danmark A/S. Han fortæller, at det nye kædekoncept Euromaster Partner er kommet godt fra start, og at værkstedet i Gram er det sjette i rækken af selvstændige samarbejdspartnere. Det er altafgørende for os at finde de helt rigtige lokale partnere til at komplementere de kædeejede centre. Vi stiller krav om, at partnerne lever op til høje faglige og servicemæssige standarder, ligesom deres beliggenhed skal passe ind i vores øvrige netværk. Alle de kriterier opfylder Jepsen Biler til fulde, vurderer Ove Eichler.
Forventer vækst
Hos Jepsen Biler er der også store forventninger til partnerskabet med Euromaster. Vi får en stor, professionel organisation i ryggen, der har etablerede aftaler med landsdækkende storkunder som for eksempel leasingselskaberne. Det er vores håb og forventning, at disse aftaler vil give os en større ordreindgang. Desuden håber vi med Euromaster-skiltet at tiltrække flere privatkunder, siger Allan Sølbek-Severin, der står for den daglige drift af værkstedet.
Han ser desuden frem til at få glæde af Euromasters store udvalg af dæk, fælge og tilbehør i alle prisklasser. Det bliver en stor fordel for vores kunder at få flere mærker at vælge imellem, når de skal købe dæk og dæktilbehør. Som Euromaster-værksted får vi så at sige alle prisklasser, hvor vi tidligere havde et noget mindre udvalg, forklarer Allan Sølbek-Severin, der pointerer, at Jepsen Biler også tilbyder dækopbevaring.
Samme service som hidtil
For Allan Sølbek-Severin har det været vigtigt, at servicen i det nye partnerskab ville være den samme som hidtil, og det er lykkedes til fulde. Ud over de serviceydelser, som Euromaster tilbyder, har vi stadig de ydelser, som vi altid har tilbudt hos Jepsen Biler blandt andet mulighed for en erstatningsbil, hvis din egen er på værksted, forklarer han.
Jepsen Biler i Gram er en ud af tre afdelinger i Jepsen Biler. Ud over Gram har virksomheden afdelinger i Vejen og Rødding. På værkstedet er der i dag fem ansatte, og de har været at finde på Østervej siden sommeren 2009.
Fakta:
Euromaster er europæisk markedsleder inden for dæk og dækserviceløsninger. I Danmark har kæden 46 servicecentre fordelt på 40 kædeejede filialer og 6 lokale partnere. www.euromaster.dk
Læs mere her
tags: Danmark, euro, 2009, direktør, selvstændig, virksomhed, organisation, fælg, Fakta,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar