Sidste år samlede danskerne godt 102 millioner kroner ind til Knæk Cancer, og I år håber KIA, med en donation på tre biler til det store indsamlingsshow på lørdag, at kunne bidrage til den vigtige sag, så resultatet bliver endnu bedre.
For andet år i træk er Kræftens Bekæmpelse og TV2 sammen om at knække cancer i uge 43. Denne uge sætter TV2 i en række programmer fokus på kræft, og det hele kulminerer i et stort indsamlingsshow på TV2 lørdag aften den 26. oktober, hvor man bl.a. ved at sende en sms med teksten "KIA" til 1234 bidrager med 150 kr. Samtidig deltager man i konkurrencen om en helt ny KIA. Se mere på http://knaekcancer.tv2.dk/lodtraekning/.
Følgende biler er med i udtrækningen:
1 x Rio 1.2 Active i Wendy Brown
1 x cee'd Pro 1.4 Limited i Casa White
1 x cee'd 1.6 Premium CRDI SW i sort
"Kræft rammer hver tredje dansker og gør alle andre til pårørende. Derfor er det en sag der vedrører os alle. Hos KIA håber vi, at kunne være med til at skabe synlighed for Knæk Cancer kampagnen, og at rigtig mange danskere igen i år vil bidrage til den vigtige sag", udtaler Lene Mejdal Iversen PR koordinator hos KIA Import Danmark AS.
Ud over donationen af de tre KIA biler til det store indsamlingsshow, har KIA startet deres egen indsamling under overskriften "Let's race some money".
Som det dobbelttydede navn antyder, tager indsamlingen udgangspunkt i et simplificeret bilspil https://apps.facebook.com/kia_game_page, hvor man skal køre en KIA cee'd GT, og stoppe ud for et beløb mellem 10,- og 50,- kr. Det beløb bilen stopper ved, donerer KIA til Knæk Cancer indsamlingen.
Knæk Cancer kampagnen bakkes også op lokalt, hvor KIA forhandleren samler ind i traditionelle indsamlingsbøsser, og med bannere etc. skaber synlighed for Knæk Cancer indsamlingen.
KIA Motors Corporation producent af kvalitetsbiler til de ungdommelige blev grundlagt i 1944 og er Koreas ældste bilproducent. KIAs 15 produktions- og samlefabrikker er fordelt på ti lande, og de producerer over 2,5 millioner biler om året, og bilerne sælges og serviceres via et netværk af distributører og forhandlere i 149 lande. I dag har KIA over 47.000 ansatte på verdensplan og en årlig omsætning på 39 milliarder dollar. KIA er hovedsponsor for Australian Open i tennis og er FIFAs officielle partner fra bilbranchen FIFA er hovedorganet bag VM i fodbold. KIA Motors Corporations slogan "The Power to Surprise" er et udtryk for KIAs globale ønske om at overraske verden ved at tilbyde spændende og inspirerende oplevelser, som overgår forventningerne.
KIA Import Danmark AS er et selskab under Nellemann koncernen, som blandt andet importerer så forskellige mærker som Aston Martin, Jaguar, Fisker og Isuzu. KIA Import Danmark AS, der startede herhjemme i 1996, har hovedsæde i Fredericia, og beskæftiger i dag cirka 30 ansatte. KIA Import Danmark AS solgte i 2012 11.011 enheder, hvilket bringer KIA op på en flot 6. plads over bedst sælgende mærker. Dermed er vi også herhjemme blandt de hurtigst voksende bilmærker. Målet for 2013 er at nå i top 5.
Læs mere her
tags: Danmark, Australian, bilen, 2013, TV2, Aston Martin, fodbold, dollar, bøsser, 2012, omsætning, Fredericia, Motor, konkurrence, Korea, Jaguar, hovedsponsor, Kræftens Bekæmpelse,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar