Ifølge AutoIndex smiler BMW ejere mere end alle andre bilejere. BMW i Danmark indtager førstepladsen med rekordhøj score ifølge kundetilfredshedsundersøgelsen "AutoIndex 2014", som udføres af FDM og Loyalty Group.
Undersøgelsen måler på fire forskellige faktorer: Oplevelsen af bilen, salgsprocessen, værkstedet samt loyaliteten over for mærket - og samlet set scorer BMW højest.
Administrerende direktør hos BMW Danmark, Jan Askholm, er både glad og stolt over det flotte resultat: "Vi ser det som et kæmpe skulderklap til hele organisationen i Danmark. Vi har brugt mange ressourcer på at forbedre kundeorienteringen hos både forhandlere, serviceværksteder og internt hos BMW Danmark, og det er naturligvis altid dejligt, når indsatsen bærer frugt. Vi vil gerne sige stor tak til de mange kunder, som for tredje år i træk har peget på os som vindere. Vi kan love, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at fortsætte den gode - og stadigt voksende - stime af BMW smil" siger Jan Askholm.
Læs venligst mere på: http://www.fdm.dk/nyheder/de-mest-tilfredse-koerer-tysk og www.loyaltygroup.dk
BMW Group
BMW Group er en af verdens mest succesfulde bil- og motorcykelproducenter med mærkerne BMW, MINI og Rolls-
Royce. BMW Group har 28 produktionsanlæg i 13 lande og et globalt forhandlernetværk i over 140 lande.
I regnskabsåret 2013 solgte BMW Group 1,963 millioner biler og 115.215 motorcykler på verdensplan. Overskuddet før skat var 7,91 mia. euro med en samlet indtægt på 76,06 mia. euro. Koncernen havde per 31. december 2013 en global arbejdsstyrke på 110.351 medarbejdere.
Grundlaget for BMW Groups succes har altid været ansvarsbevidsthed og langsigtede løsninger. Derfor er miljømæssig og social bæredygtighed i hele værdikæden, omfattende produktansvar og et klart fokus på ressourcebevarelse, en integreret del af koncernens strategi.
Læs mere her
tags: Danmark, euro, direktør, bilen, regnskab, 2013, december, BMW, førstepladsen, FDM, strategi, organisation, miljø, 2014, frugt,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar