fredag den 7. februar 2014

Bilsektionens nye hjemmesidedesign booster besøgstallet!

image description
For to måneder siden besluttede Bilsektionen, at hjemmesidedesignet skulle opdateres. Den nye hjemmeside har blot været online i 12 dage, og besøgstallet er allerede blevet forøget betydeligt!
Tilbage i august lancerede Bilsektionen Danmarks nye digitale bilmagasin til PC og tablets, og samtidig blev det besluttet, at hjemmesiden, Bilsektionen.dk, skulle opdateres. D. 25 januar blev det nye hjemmesidedesign offentliggjort, og her er det gamle blog-prægede design udskiftet med et innovativt magasindesign.

"Den nye hjemmeside har blot været online i 12 dage, og vi har allerede forøget det gennemsnitlige antal daglige besøgende med omkring 40 %!" fortæller stifter og direktør Sebastian Krausing.

Sebastian Krausing har en fortid i hjemmeside- og online marketingbranchen, hvorfor han godt vidste, hvilket parametre der skulle optimeres.

"Vores nye hjemmeside udstråler mere professionalisme, og det var også vores primære mål med designfornyelsen. Vi er gået fra et simpelt online bilmagasin, til vi nu vil blande os i kampen som Danmarks største! For at nå dette mål stod det klart fra starten, at vores designidentitet skulle optimeres på tværs af alle platforme."

Og fortsætter

"Udover de meget omfattende designoptimeringer lægger der også en del optimering af kodningen bag, og således får vi nu mere organisk trafik fra søgemaskinerne."

Den nye hjemmeside er en del af strategien om at vækste besøgstallet på Bilsektionen.dk med 200 % inden for det næste år.

Læs mere her

tags: Danmark, direktør, strategi, søgemaskine,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar