Kylie klækker endelig Golf Cabrio...
Når man taler om solen skinner den. Volkswagen har indgået en kommerciel samarbejdsaftale med popsangeren, Kylie Minogue. Pop-ikonet præsenterer i en tv-reklame, den nye Golf Cabriolet, der blev vist for første gang i påskeferien d. 23. april på SAT.1. Om det er "Love at first sight" som hun synger i sangen af samme navn melder historien endnu ikke noget om.
I det tolv sekunder lange reklamespot cruiser Kylie Minogue i den nye Golf Cabriolet med nedrullet tag gennem et åbent forårslandskab. En kurv fyldt med jordbær på passagersædet foran henviser til øgenavnet på den forrige generation af den populære Volkswagen Cabriolet. Spottet gør opmærksom på lanceringen af Golf cabriolet til sommer.
"Kylie Minogue understøtter vores specielle reklamekampagne og fungerer som testimonial for den nye Golf Cabriolet. Hun passer på alle måder perfekt til denne bil: Begge er sande stilikoner med millioner af fans, "sagde Matthias Becker, Marketing Manager Tyskland Volkswagen-biler. Sangerinden opfordrer til at indsende en sommerhilsen på http://www.volkswagen.de/ og samtidig deltage i konkurrencen om en uge i Cannes, hvor den nye Golf Cabriolet er klar til en prøvetur.
Den nye generation af Golf Cabriolet lægger sig tæt op af designet af Golf VI. Der er plads til fire personer og en elektro-hydraulisk kaleche åbner Golfen på blot 9,5 sekunder. Højeste kvalitet og sikkerhed er også standard i Golf Cabriolet, der desuden har den mest rummelige kabine i sin klasse og et fuldt brugbart bagagerum på 250 liter.
Volkswagen har solgt mere end 1,42 millioner Cabrioleter, og er dermed den mest succesfulde producent af Cabrioletmodellen i verden.
Den nye Cabriolet kommer til Danmark senere på sommeren.
Læs mere og se reklamefilmen her: www.volkswagen.de/de/models/golf_cabriolet.html
Læs mere her
tags: Danmark, Tyskland, popsanger, Cabriolet, bagagerum, Cannes, konkurrence, Volkswagen,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar