Den massive succes på det danske marked fortsætter for SEAT. Efter de første seks måneder topper den spanske tysker igen listen over de hurtigst voksende bilmærker i Danmark. Sammenlignet med året før har SEAT solgt over 130 pct. flere biler. Det sker efter en massiv satsning på det danske marked og vi fejrer succes en med lavere priser og gratis ekstraudstyr til et par familiemodeller.
SEAT har bidt sig godt og grundigt fast hos danskerne. Den stilsikre spanske tysker er således igen at finde øverst på listen over de mest solgte biler på det danske marked.
SEAT har solgt 2.440 biler på hvide plade i første halvår af 2013. Det er en vækst på 131,9 pct. i forhold til samme periode sidste år.
Vi har massiv fremgang i Danmark, hvilket er et resultat vi er meget stolte af. Ikke mindst fordi vi har satset massivt på det danske marked med flere forhandlere og et endnu højere fokus på tilfredse kunder. Men succes en skyldes selvfølgelig også, at vi har og leverer fantastiske produkter, der udgør en meget stærk kombination af design, pris og kvalitet, siger direktør for SEAT i Danmark, Jesper Stoltenberg-Mathiesen.
Giver kunder gratis ekstraudstyr og prisnedsættelse
Den store succes fejrer SEAT nu med sine kunder med en prisnedsættelse på 10.000 kr. samt en gratis Copa udstyrspakke på alle Altea og Altea XL. Det betyder, at nye bilkøbere kan spare helt op til 30.000 kr.
Vi søger hele tiden at tilbyde de bedst mulige og mest attraktive produkter. Så det er naturligt at fejre vores position som det hurtigst voksende bilmærke med et attraktivt tilbud på alle Altea og Altea XL modeller resten af året og en gratis Copa udstyrspakke, som til Style versionen indeholder luksusudstyr som fx navigation, DAB radio, Bluetooth og parkeringssensor, siger Jesper Stoltenberg-Mathiesen.
Hos de 31 SEAT-forhandlere landet over er der blevet investeret i nye showroom og opkvalificering af medarbejderne. Det har forbedret kundernes serviceoplevelse og tilfredshed.
Vi har forbedret vores showroom og trænet alle SEAT-medarbejdere. Efterfølgende har vi så testet det hele med hemmelige kunder - såkaldte mystery shoppers. De har testet oplevelsen i både salgsafdelingerne og på værkstedet. På den måde har vi hele tiden kunne justere og blive endnu bedre. Det arbejde fortsætter fremover, siger Jesper Stoltenberg-Mathiesen.
I 2013 fortsætter SEAT med at tilbyde danskerne nye, flotte modeller til attraktive priser. Senest har SEAT i juni lukket den helt nye designsikre Toledo ud, og er dermed klar til fornyet kamp i den populære mellemklasse.
Læs mere her
tags: Danmark, direktør, 2013, radio, opkvalificering,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar