tirsdag den 1. december 2015
Applus Bilsyn kåres til Årets synshal i Danmark
Hvem er dygtige til at syne biler, og hvem leverer en excellent kundeservice Applus Bilsyn er netop kåret til 'Årets synshal' i Danmark.Bilister, der sidder og googler efter det bedste sted at få synet bilen, får nu lidt ekstra oplysninger at gøre godt med:
Danmarks største bilsynsvirksomhed, Applus Bilsyn, kan nu smykke sig med titlen 'Årets synshal' i 2015. Det stod klart efter bilbranchen for nylig uddelte priser ved dette års Autoawards.
Og det var en glad Per V. Rasmussen, adm. direktør for Applus Bilsyn, der modtog prisen.
Først og fremmest vil jeg gerne takke alle medarbejdere i Applus Bilsyn. Det er deres pris og uden deres passion og kundeservice, havde vi aldrig vundet. Vi er taknemmelige og enormt begejstrede for at blive kåret til Årets synshal. Hver dag rådgiver og hjælper vi hundredvis af kunder landet over med at teste deres bil. På den måde sikrer vi, at bilen holder længere og taber så lidt værdi som muligt. Samtidig er testede køretøjer en væsentlig forudsætning for en sikker trafik," siger Per V. Rasmussen.
Kan tjekke den lokale Applus-synshal på nettet
Baggrunden for prisen er, at Applus Bilsyn har implementere et omfattende kundeværdisæt i organisationen, der skærper fokusset på bilisternes behov.
Virksomheden har desuden gjort det muligt for kunderne at undersøge, hvordan deres lokale bilsynshal performer, før de booker et bilsyn. Som den eneste synsvirksomhed i Danmark lader Applus Bilsyn nemlig deres kunder vurdere hvert eneste syn. Det sker ud fra et enkelt scoresystem af otte spørgsmål, som omsættes til en karakter fra 1-5 stjerner.
"Bilister er kvalitets- og prisbevidste og søger ligesom alle andre forbrugere information på nettet, før de bestiller noget. Vores kundebedømmelser er utroligt høje, og den indsigt vil vi gerne give videre til kunderne, så de kan træffe det rette valg", siger Per V. Rasmussen.
Applus Bilsyn modtager årligt mere end 500.000 biler til syn i 139 synshaller landet over.
Fakta: Nye kundetiltag hos Applus Bilsyn
Kundeværdisæt: Et gennemgående tema er 'passion'. Medarbejderne skal arbejde med engagement, være handlekraftige, respektere aftaler, tage ansvar og yde en 'excellent kundeservice'.
Kundeservicescore: Mere end 86.000 personer har bedømt kundeservicen i de enkelte synshaller ud fra otte spørgsmål. Kunderne vurderer, at Applus leverer en tæt på optimal kundeservice. Ingen andre bilsynskæder måler og offentliggør deres kundemålinger på synshalsniveau.
Smiley-ordning: Applus Bilsyn offentliggør desuden Trafikstyrelsens smiley-ordning.
Opkøb af synshaller: I 2013 købte virksomheden A-Inspektions 27 synshaller. I år har Applus Bilsyn købt Quick Bilsyns fem synshaller i hovedstadsområdet.
Billedtekst:
Applus Bilsyn har for nylig vundet prisen Årets synshal i Danmark.
Læs mere her
tags: Danmark, direktør, bilen, 2013, virksomhed, hovedstad, organisation, Fakta,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar