En enestående kundeservice og høj kundetilfredshed. Det er nogle af Toyotas vigtigste fokusområder. I Danmark er der netop udpeget én forhandler, der har gjort det ekstraordinært godt.
Toyota-forhandleren Bil & Co. A/S i Kolding fik således under en flot ceremoni i parlamentsbygningen i Berlin tildelt den fineste hæder i Toyotas europæiske Ichiban-præmiering for høj kundetilfredshed.
Direktør Allan Kling-Petersen fra Bil & Co. A/S modtog på vegne af virksomhedens stolte medarbejdere den ærefulde pris, som altså bliver uddelt for at levere en enestående kundeservice i virksomhedens salgs-, service- og reservedelsafdeling.
Alle Toyota-forhandlere i Danmark er kendt for at yde en meget høj kundeservice, og Toyota er da også netop i FDM s AutoIndex 2011 kåret som det bilmærke i Danmark, der har de mest tilfredse kunder af alle. Bil & Co. A/S i Kolding kan nu kalde sig de bedste af de bedste og fuldt fortjent smykke sig med titlen Toyota Ichiban forhandler 2011, fortæller pressechef Anders Tystrup hos Toyota Danmark A/S.
Udover overrækkelsen af et flot glastrofæ og et indrammet diplom kunne Bil & Co. s direktør ved ceremonien i Berlin glæde sig over store roser fra Didier Leroy, Toyotas øverste chef i Europa.
Ichiban-prisen anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden først. Hver eneste medarbejder hos Toyota gør altid sit bedste, og Toyota-forhandlerne er i særlig grad forpligtet til at give den bedste kundeservice. Vi tror på, at man som vinder af Ichiban-prisen kan gå forrest og fortsætte med at vise det gode eksempel på, hvordan man giver kunderne den bedste oplevelse, lød det fra den europæiske Toyota-boss.
Ichiban er et japansk ord lånt fra Okyakusama Ichiban og betyder kunderne først .
Læs mere her
tags: Europa, direktør, Danmark, euro, 2011, Kolding, virksomhed, FDM, Toyota,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar