tirsdag den 13. december 2011

Nemt for aalborgenserne at få skiftet dæk, mens de køber ind

Euromasters dækcenter på Rebslagervej har igen fået selskab af en afdeling ved Bilka i Skalborg. Hjulemandens Dækcenter, der i juni blev Euromaster Partner, er nemlig flyttet ind i kædens gammelkendte bygning på Hobrovej.

I sommers fik Euromaster en ekstra afdeling i Aalborg ud over filialen på Rebslagervej, da Hjulemandens Dækcenter i Skalborg blev føjet til kæden. Dækcentret, der fortsat ejes af den erfarne branchemand Jan Mølbach, blev Euromaster Partner og indgår dermed i Euromasters netværk på lige fod med de øvrige 42 centre i Danmark. Nu tager ?Hjulemanden? endnu et skridt for at øge aktivitetsniveauet i sin forretning, der flytter til større lokaler og en meget velkendt adresse. Således er hans virksomhed netop flyttet fra Anker Engelunds Vej til større faciliteter på Hobrovej 446 ved indkørslen til Bilka. Bygningen tilhører i øvrigt Euromaster og har også tidligere huset et dækcenter.

? Det har givet ekstra kunder at blive Euromaster Partner, så vi fik behov for mere plads. Her er det ideelt at flytte ind i bygningen ved Bilka, som igennem en lang årrække har huset et Euromaster-center. Beliggenheden er ideel for mange kunder, der kan få skiftet dæk eller lavet service på bilen, mens de køber ind i Bilka. Dermed sparer man ventetiden på værkstedet eller den tid, der går med at bringe og hente bilen, siger Jan Mølbach.

Hjulemanden forventer vækst

Hos Hjulemandens Dækcenter har man store forventninger til den ny beliggenhed. Bl.a. regner virksomheden med en pæn tilgang af nye erhvervskunder. Med den ny placering tæt på store erhvervsområder er vi også et oplagt valg til at servicere firmabiler. Selvom vi kun har boet på Hobrovej ganske kort, er der allerede kommet en del nye kunder til i kraft af beliggenheden. Sammen med Euromasters omfattende markedsføring er alle forudsætninger til stede for en gunstig udvikling i fremtiden, siger Jan Mølbach, der således forventer vækst i de kommende år.

Ifølge dækmanden er en af de ting, der trækker kunder til, Euromasters store udvalg af dæk og fælge i alle prisklasser herunder specielt Michelin-gruppens højkvalitetsprodukter og at Hjulemandens Dækcenter i lighed med de øvrige Euromaster-centre tilbyder sine kunder en gratis dæktilfredshedsgaranti. Euromasters stærke brand og produktprogram giver sammen med vores erfaring og personlige service en rigtig stærk platform for at vokse.

Mere end dæk

Ifølge Jan Mølbach muliggør samarbejdet med Euromaster synergi samt øget fleksibilitet. I Euromaster-centret på Rebslagervej tilbyder de sporing samt dæk til lastvogne, busser, landbrugsmaskiner og entreprenørmateriel. Det gør vi ikke her, så vi har allerede henvist en hel del kunder til Rebslagervej. På samme måde kan vi fremover give vores kunder større fleksibilitet i perioder med spidsbelastning. Kan man ikke komme til i det ene center, kan man sikkert i det andet.

Han understreger, at værkstedet på Hobrovej i lighed med de øvrige Euromaster-centre ikke kun arbejder med dæk. Vi tilbyder også mekanisk arbejde på både person- og varevogne, herunder serviceeftersyn, olieskift samt udskiftning af bremser og udstødninger.

Fakta

Hjulemandens Dækcenter ejes af Jan Mølbach, der været selvstændig siden 2001. Centret tilbyder et bredt udvalg af dæk og fælge samt alle former for dækservice. Derudover udføres mekanisk arbejde på person- og varevogne. www.hjulemanden.dk

Euromaster er europæisk markedsleder inden for dæk og dækserviceløsninger. I Danmark har kæden 43 servicecentre og ca. 210 ansatte. Nærmeste center anvises på tlf. 87 28 28 28 og på www.euromaster.dk

Billedmateriale

Billede 1: Jan Mølbach har store forventninger til den ny beliggenhed. Han flankeres her af medarbejderne Michael (tv.) og Martin. http://www.epicent.dk/Pressemateriale/EMA/EMA-AEB1.JPG

Billede 2: Euromasters store udvalg af dæk og fælge i alle prisklasser er ifølge Jan Mølbach en af de ting, der for alvor trækker kunder til. http://www.epicent.dk/Pressemateriale/EMA/EMA-AEB2.JPG

Billede 3: Hjulemandens Dækcenter tilbyder i lighed med de øvrige Euromaster-centre sine kunder en gratis dæktilfredshedsgaranti. http://www.epicent.dk/Pressemateriale/EMA/EMA-AEB3.JPG

Billederne kan hentes i højopløselige versioner fra ovenstående placeringer.

Læs mere her

tags: markedsføring, Danmark, euro, Bilka, bilen, 2001, EM, selvstændig, Aalborg, virksomhed, fleksibilitet, øl,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar