tirsdag den 20. december 2011

Dagens nyheder - Læs bla. om Bilforhandler får bøde

December bugner af billige brugtbiler
Mange udtjente leasingbiler skal sælges. Det presser priserne den kommende tid.
Læs mere her

Endnu en bilforhandler får en ÅOP-bøde
Bilforhandler oplyste ikke nok om prisen for billån. Fik bøde på 15.000 kroner.
Læs mere her

40.000 billigere end konkurrenterne.
Med 31 km på literen og en yderst rimelig pris, er Rio med diesel svær at slå af pinden
Læs mere her

Saab styrer mod konkurs senere i dag
Den svenske bilproducent Saab Automobile indgiver nu konkursansøgning.
Læs mere her

Saab går konkurs
GM beslutning om at kineserne ikke må investere i Saab, gør en ende på den svenske bilfabrik
Læs mere her

Bilforhandler får bøde
Bilforhandler får bøde på 15.000 kr. for ikke at oplyse godt nok om priser på lån
Læs mere her

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jeg skriver fordi jeg netop er faldet over din side og fordi jeg i øjeblikket arbejder med en online video kampagne for Kia som jeg tror du vil finde interessant.

    Jeg arbejder med at skabe virale videoer ved goviral.com - hvilket i det store hele betyder at vi arbejder med diverse sjove, mærkelige, interessante, finurlige, alvorlige eller spændende video kampagner for mange forskellige kunder. Lige nu kører vi som sagt en sjov kampagne for den nye Kia Rio og i den forbindelse jeg vil gerne købe noget plads på din side til denne lille video. Du kan se videoen her: http://5x5m.com/lp/13969/kia_rio.html

    Hvis du synes det lyder interessant må du meget gerne skrive eller ringe så jeg kan forklare lidt nærmere. Du kan også selv gå ind og prøve det af og se hvad vi kan byde på ved at blive en del af vores netværk: www.goviralnetwork.com

    Glæder mig til at høre fra dig...


    best,
    //thor




    Thor Otar Nielsen
    Publishing | Nordics

    E: thor.nielsen@goviral
    M: +45 27 85 90 94
    T: +45 27 85 90 94
    W: www.goviral.com
    A: Købmagergade 26G, 2nd floor, 1150 Copenhagen K, Denmark

    SvarSlet