tirsdag den 28. februar 2012

20-åriges bilmagasin er en kæmpe succes

Bilbranchen bliver typisk omtalt som hård og ubarmhjertig, men det har ikke holdt den 20-årige serieiværksætter Sebastian Krausing fra den. I januar 2010 startede han sit bilmagasin som går under navnet Bilsektionen.dk, og har flere tusinde besøgende dagligt.
Da Bilsektionen.dk blev lanceret i 2010 havde Sebastian Krausing aldrig drømt om, at projektet i dag står hvor det gør.

Men med hårdt slid og flere opringninger til de forskellige bilimportører i branchen er Bilsektionen.dk nu et anerkendt online medie, hvor man kan læse alt fra nyheder til tests.

Udover at have en hjemmeside, Facebook-side & Twitter-profil har Bilsektionen.dk også en gratis app til både iPhone og Android, hvor man kan se alle nyheder, tests og videoer.

Dobbelt op på én måned!

?Udviklingen gik for alvor stærkt, da vi lancerede vores nye design i starten af januar, hvor vi samtidig satsede mere på Facebook. På én måned fordoblede vi vores daglige antal besøgende!? Fortæller iværksætteren og ejeren af Bilsektionen.dk, Sebastian Krausing.

Sidenhen er Bilsektionen.dk gået fra at være en enmandshær til, at flere har vist interesse for at blive en del af projektet. Det betyder der er flere snore at trække i, hvis man vil lave en mere dybdegående artikel fortæller Sebastian Krausing.

Sebastian slår dog fast, at målet ikke er at lave et trykt bilmagasin, men der i mod blive det førende online medie med bilnyheder og biltests.
?Flere og flere danskere dropper de betalte magasiner. Danskerne vil have nyhederne og testartiklerne i fulde længde gratis, hvilket vi giver dem på Bilsektionen.dk? fortæller Sebastian Krausing.

Billede, Sebastian står ved siden af Range Rover Evoque.

Læs mere her

tags: 2010, Facebook, Android, iPhone,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar