mandag den 10. december 2012

BMW Concept 4-serie Coupé

BMW præsenterer nu en konceptbil, som er indbegrebet af individualitet.

BMW 3-serie Coupé og Cabriolet har altid stået for flot design og dynamik. Med præsentationen af BMW Concept 4-serie Coupé ser BMW ud i fremtiden mod den fjerde generation af Coupéen.

Den nye konceptbil tilføjer en ny dimension til BMW 3-serie Coupé, hvad angår æstetik, dynamik og elegance. Tallet 4 er en markering af en ny æra, som samtidig visualiserer en udviklingskurve.

Dimensionerne på BMW Concept 4-serie Coupé understreger bilens dynamik. Akselafstanden (2.810 mm) er 50 millimeter længere end den eksisterende BMW 3-serie Coupé, fronten er forlænget med 45 millimeter (1.545 mm) og bagenden med 80 millimeter (1.593 mm). Bilen er millimeter bred og dermed 44 millimeter bredere end forgængeren. Taglinjen er 16 millimeter 1.826 lavere (1.362 mm) og taget længere (4.641 mm).

De velkendte BMW nyrer og dobbelte forlygter med LED-lys former det sporty design foran og konceptbilen er udstyret med endnu større luftindtag, som giver bilen et kraftfuld udtryk.

Farver og materialedesign er udviklet specielt til konceptmodellen af BMW Individual- afdelingen. BMW Individual står diskret på lædersæderne, dørtrin og måtter.

BMW EfficientDynamics-dyderne er naturligvis bibeholdt i den nye BMW Concept 4-serie Coupé.

Presseside med tekst og billeder i høj opløsning: www.press.bmwgroup.com

BMW Group
BMW Group er en af verdens mest succesfulde bil- og motorcykelproducenter med mærkerne BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles og Rolls-Royce. BMW Group har 29 produktionsanlæg i 14 lande og et globalt forhandlernetværk med repræsentation i over 140 lande.
I regnskabsåret 2011 solgte BMW Group 1,67 millioner biler og mere end 113.000 motorcykler på verdensplan.
Overskuddet før skat var 7,38 mia. euro med en samlet indtægt på 68,82 mia. euro. Koncernen havde per 31. december 2011 en global arbejdsstyrke på ca. 100.000 medarbejdere.
Grundlaget for BMW Groups succes har altid været ansvarsbevidsthed og langsigtede løsninger. Derfor er miljømæssig og social bæredygtighed i hele værdikæden, omfattende produktansvar og et klart fokus på ressourcebevarelse, en integreret del af koncernens strategi. Som følge af indsatsen på dette område er BMW Group de seneste otte år i træk blevet kåret til verdens mest bæredygtige bilproducent i de såkaldte Dow Jones Sustainability Indexes.

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview

Læs mere her

tags: euro, 2011, bilen, regnskab, Facebook, december, BMW, Cabriolet, Rolls-Royce, Motor, strategi, miljø,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar