tirsdag den 16. november 2010

Gjensidige bilforsikring kåret til den bedste & billigste

Bilforsikring løber af med sejren

www.gjensidige.dk/privat/kampagner/0810 utm_source=Pressemeddelser&utm_medium=Web&utm_term=bilforsikring&utm_content=Press&utm_campaign=SEO%2BPR" target="_blank">Gjensidige Forsikring klarer sig bedst målt på både præmie og selvrisiko i et pristjek for www.gjensidige.dk/privat/kampagner/0810 utm_source=Pressemeddelser&utm_medium=Web&utm_term=bilforsikring&utm_content=Press&utm_campaign=SEO%2BPR" target="_blank">bilforsikringer. Prisen på en kaskoforsikring svinger i markedet fra 15.500 kroner til 9.500 kroner.
TrygVesta, TopDanmark, Alm. Brand, Alka og Codan får alle sammen baghjul af Gjensidige Forsikring. Det fremgår af det nummer af Penge & Privatøkonomi , som netop er kommet på gaden og ud til mere end 210.000 læsere.

Gjensidige er mest attraktiv
Uanset hvad du er til, havde Gjensidige dog åbenlyst den mest attraktive kombination af præmie og selvrisiko, skriver magasinet, som dog også understreger, at prisskiltet på en bilforsikring er afhængig af mange parametre. Så opfordringen til forbrugerne lyder, at man altid skal ringe rundt i markedet.

Top-placering forpligter
Hos Gjensidige Forsikring understreger koncerndirektør i Nordic, Kim Rud-Petersen, at den virkelige udfordring består i at opretholde motivationen og levere en ekstra god indsats over for hver enkelt kunde.
Vi skal hele tiden kigge ud af vinduerne for at holde øje med, hvad konkurrenterne gør i markedet. Så vi holder os skarpe og kan stå distancen - også i de kommende pristjek, som medierne foretager, understreger han.

Nummer et har det sværere
Kim Rud-Petersen anerkender den flotte placering, men i virkeligheden står den afgørende prøve i hverdagen, når kunderne ringer ind.
Naturligvis kan vi være stolte over, at et magasin som Penge & Privatøkonomi anerkender vores ihærdige indsats, men det er faktisk endnu sværere at være nummer et end nummer to. Så kunsten bliver at bevare vores sult efter at være bedst til prisen over for kunderne og ikke læne os trygt tilbage i kontorstolen, siger den øverste chef for Gjensidige Forsikring i Danmark.

www.gjensidige.dk/privat/kampagner/0810 utm_source=Pressemeddelser&utm_medium=Web&utm_term=bilforsikring&utm_content=Press&utm_campaign=SEO%2BPR" target="_blank">Læs mere om hvad vi kan tilbyde dig som bilejer her.


Læs mere her

tags: direktør, Danmark, økonomi, pristjek, kunst, motivation,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar