onsdag den 1. oktober 2014

Bilejere i Middelfart får mere konkurrence på bilsyn

Applus Bilsyn åbner ny synshal i Middelfart. Dermed får bilejere i området tættere til en ny synshal, hvor fokus er lagt på attraktive priser, kvalitet og kundeservice. Når bilister i Middelfart og omegn fremover skal have bilen til syn, bliver det endnu lettere at finde en synshal i nærheden – og måske et ekstra godt tilbud.

Applus Bilsyn har ansat Peter Henriksen som ansvarlig for synshallen, som åbner på Mandal Allé 14, der i forvejen huser virksomheden Automester. Dermed udvides antallet af synshaller i Middelfart fra to til tre.

Mere kvalitet i kundeservicen
"Først og fremmest glæder vi os til at gå i gang med arbejdet i et område og med nogle kunder, som vi i forvejen kender rigtig godt. Peronligt har jeg kendt og serviceret de samme mennesker igennem 20 år andre steder her i Middelfart. Derfor er vi helt på linje med kundernes forventninger. Vi vil have fokus på kvalitet i alt, lige fra bookingdelen til kundeservicen i vores synshal. Vores hjemmesides bookingsystem, der er landets klart bedste, gør det super nemt for kunderne at finde det helt rigtige synsprodukt, nye tilbud og booke tid med det samme. På den måde undgår kunderne kø i vores drive-in," siger daglig leder Peter Henriksen, Applus Bilsyn i Middelfart.

Født og opvokset i Middelfart
Klinger navnet Peter Henriksen bekendt for folk i Middelfart, har det sine årsager. Peter Henriksen, 38 år, er født og opvokset i Middelfart, hvor han har boet hele sit liv.

Fra 1994 til 2007 var han automekaniker i Middelfart med Peugeot som speciale. I årene 2007 til 2012 arbejdede han med bilsyn i Middelfart, hvor han til sidst var daglig leder. De seneste to år har han været automekaniker, men glæder sig nu over at begynde arbejdet under Applus Bilsyns koncept.

"Det er markedets bedste forretningskoncept, som vi kan mærke, at kunderne over hele landet er meget begejstrede for. Bl.a. arbejder vi efter integrerede kundeværdier og kundeservicekoncept. Som de eneste i branchen lader vi kunderne bedømme hvert bilsyn, så vi hele tiden ved, om vi gør vores arbejde tilfredsstillende. På den måde er vi i dialog med kunderne og kan bruge deres input til at produktudvikle. Samtidig får kunderne en ensartet kundeservice af ekstra høj kvalitet," fortsætter Peter Henriksen.

Kundeservice scorer højt
Hver dag bedømmer 350 nye kunder Applus Bilsyns kundeservice og rådgivning i 129 synshaller landet rundt. På en skala fra 1-7, hvor 7 er den højeste score, får kundeservicen 6,6 point. På spørgsmålet om hvorvidt kunderne har lyst til at anbefale Applus Bilsyn videre til venner og familie, opnår virksomheden 6,5 ud af 7.

"Vores kundeværdier går på at tage godt imod kunderne og betjene dem med et respektfuldt glimt i øjet. Herudover skal vi forklare synsrapporten i et let forståeligt sprog, som alle kan forstå, være fagligt dygtige, undgå eventuel ventetid og tilbyde gode råd i forbindelse med vedligeholdelse," siger Peter Henriksen.

Billedtekst
Lokalkendt bilsynsmand i Middelfart: Peter Henriksen fra Applus Bilsyn, 38 år, er født og opvokset i Middelfart, hvor han har boet hele sit liv.

Læs mere her

tags: Peter Henriksen, bilen, synsrapport, 2012, virksomhed, 2007, Middelfart, sprog, Peugeot,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar