lørdag den 22. februar 2014

Nye kræfter i salgs- og marketingafdelingen hos Hertz Biludlejning

image description
Christian Markedal er den 1. februar startet i salgs- og marketingafdelingen hos Hertz Biludlejning i Danmark, hvor han bl.a. skal overtage ansvaret for en række større erhvervskunder samt arbejde med udvalgte marketingopgaver.
"Efter et halvt år i vores reservationscenter kender jeg allerede Hertz organisationen og vores kunders ønsker ganske godt og føler mig derfor rustet til at få mere ansvar. Jeg er allerede i gang med en masse spændende opgaver, og jeg ser positivt på fremtiden i Hertz, hvor jeg er sikker på, at jeg kan skabe gode resultater sammen med mine nye kolleger", lyder det fra Christian.
Christian er 26 år, opvokset i Nordjylland og har boet de sidste 5 år i København.

Udover at have været iværksætter og haft egen virksomhed har Christian stor erfaring fra forskellige stillinger i bilbranchen og læser på kommunikation på CPH Business Academy ved siden af jobbet.

Christian vil være i tæt kontakt med flere større erhvervskunder hos Hertz og løbende sørge for, at Hertz hele tiden leverer de bedste løsninger til den enkelte virksomhed. Samtidig med opgaverne i salgsafdelingen skal Christian varetage forskellige opgaver indenfor marketing, herunder fokusere på online marketing og sociale medier, som er et yderst vigtigt område.
"Hertz er en skøn arbejdsplads med nogle dejlige kolleger. Jeg ser en masse spændende opgaver i fremtiden og er derfor meget glad for, at jeg er blevet en del af et stærkt team", siger Christian Markedal afslutningsvis.

Læs mere her

tags: Danmark, København, Nordjylland, virksomhed, kommunikation, organisation,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar