onsdag den 20. januar 2016

Synshal skruer op for kundeservicen i Vejle


Vejle Nord Bilsyn er netop blevet til en Applus Bilsynshal. Og det er godt nyt for Vejlenserne, udtaler Ken Pedersen, der er ansvarlig for bilsynene: "Bilister i Vejle får bare endnu bedre kundeservice".Efter fem år som selvstændig sælger bilsagkyndig Ken Pedersen nu sit firma Vejle Nord Bilsyn til Applus Bilsyn. Men det nye ejerskab er kun positivt nyt for vejlenserne, lover Ken Pedersen, der fortsætter som ansvarlig for bilsynene.

"Overgangen til Applus Bilsyn betyder, at vi skruer en tak op for professionalismen og kundeservicen. Kunderne får adgang til Danmarks bedste bookingsystem, hvor de super nemt kan finde det rigtige synsprodukt, nye tilbud og booke tid med det samme. På den måde undgår de kø i vores drive-in. Rent personligt får jeg mere tid til at servicere kunderne, fordi Applus Bilsyn fremover håndterer al administration samt regnskaber. Det er jeg glad for. Jeg nyder virkelig at have med kunderne at gøre. Det er det, der inspirerer mig i hverdagen," siger bilsagkyndig Ken Pedersen.

Bor i Vinding
Ken Pedersen, 52 år, bor i dag i Vinding på Heisesvej 29 sammen med sin kone Jette Pedersen og deres to børn. Han er uddannet lastvognsmekaniker i 1986 og arbejdede fra 1990 til 1995 som automekaniker for sin far hos Helge Pedersen Autoservice i Vinding. Det var her, han første gang stiftede bekendtskab med bilsyn.

I 1995 begyndte han hos Statens Bilinspektion, der i 2006 blev til Applus Bilsyn. I 2010 blev han så selvstændig og etablerede Vejle Nord Bilsynshal.

Applus-direktør: 'Ken er dygtig og kender bilejerne'
"Vi er rigtig glade for samarbejdet med Ken. Han er dygtig og kender bilejerne og bilbranchen i Vejle indgående efter mange år i branchen. Det gør det lettere for os at tilbyde de produkter og den kundeservice, som bilister og bilforhandlerne i nordvejle efterspørger. Dertil får vi endnu en mulighed for at åbne en synshal i strategisk vigtigt område for os," lyder ordene fra adm. direktør hos Applus Bilsyn, Per V. Rasmussen.

Vejlekunder kan se serviceniveau på nettet
Synshallen bliver Applus Bilsyns tredje i Vejle. Et ekstra aktiv bliver, at kunderne i Vejle Nord får mulighed for at se andre kunders bedømmelse af synshallens arbejde. Som de eneste i branchen lader Applus Bilsyn kunderne vurdere bilsynene og offentliggør herefter anmeldelserne på den lokale synshals hjemmeside.

"På den måde kan folk i Vejle Nord se, om de får kvalitet for pengene og undgå ringe service. Samtidig får vi feedback fra kunderne, så vi kan blive endnu dygtigere og garantere en excellent kundeservice," siger Ken Pedersen.

Læs mere her

tags: Danmark, 2010, direktør, Vejle, regnskab, 1995, selvstændig, 2006, penge, bilforhandler, strategi,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar