fredag den 27. januar 2012

Dagens nyheder - Læs bla. om TV: Nu kører jeg dig i grøften dit svin

’Jeg føler mig snydt af Chevrolet’
Dennis Christensen blev ikke informeret om, at hans nye Chevrolet Spark havde været oversvømmet
Læs mere her

TV: Jeg parkerer lige oven på dig, ok?
Det kan være farligt at køre stærkt, men de tåbelige ulykker sker ved lav fart - se bare her
Læs mere her

Undgå de slemme brugtbil-sælgere
Undgå de brugtbilforhandlere, der snyder igen og igen – tjek dem i branchens egen gabestok
Læs mere her

Advarsel: Pas på med bilkøb i udlandet
Nordjyder bliver snydt, når de køber biler på nettet. Men det er nemt at undgå. - Lad være med at betale forud, siger ekspert
Læs mere her

Verdens mindste bil relanceres efter 50 år
Den legendariske mikrobil Peel vejer blot 59 kilo. Nu laves 50 eksemplarer.
Læs mere her

Er det din Chevrolet, der har stået i vand?
Her er stelnumrene på de 87 tidligere oversvømmede Chevrolet Spark-biler, som blev solgt til intetanende kunder
Læs mere her

Bilpassagerer er dækket
Passagerer er altid dækket af bilens lovpligtige motoransvarsforsikring
Læs mere her

Topdanmark vil erstatte vandskadede Chevrolet-biler
Chevrolets forsikringsselskab maner til besindighed over for bekymrede Chevrolet Spark-ejere
Læs mere her

Dieseldyst på japansk
Toyota og Suzuki er med de nye Yaris- og Swift dieselmodeller klar med friske pendlerbiler.
Læs mere her

TV: Nu kører jeg dig i grøften dit svin
Tjetjener bruger sit gevær til at skabe plads i trafikken. Og så eskalerer situationen
Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar