mandag den 16. november 2015

Præmier for over 40.000 kr. til den bilglade!

image description
Bilsektionen er danskernes digitale bilmagasin, og nu har de lanceret en konkurrence på det sociale medie Facebook, hvor der er præmier for mere end 40.000 kroner! Hovedpræmien er en weekendtur til Autostadt med femstjernet hotel.
Hvis der er én ting danskerne er vilde med, så er det konkurrencer! Danskernes digitale bilmagasin, Bilsektionen, er nu klar med en megakonkurrence, hvor der er flere end 20 præmier til en samlet værdi højere end 40.000 kroner.

Konkurrencen udspiller sig på Facebook, og der er hverken svære spørgsmål eller noget andet – man skal blot indtaste sit navn, hvorefter man deltager i løbet om de mange flotte præmier.

Rækken af eksklusive præmier er lang, og de er primært tilsigtet den bilglade, men mon ikke en iPad Air 128 GB med både Wifi og net til en værdi af 6.799 kr. kan lokke alle
Præmiepuljen inkluderer yderligere et lækkert BMW M ur, et sæt valgfrie Michelin-dæk, syv dage i cabrioleten Opel Cascada eller syv dage i den hurtige og sjove Peugeot 208 GTI
Førstepræmien er en weekendtur til Wolfsburg, Autostadt, i en Volkswagen med overnatning på et femstjernet hotel.

Man kan deltage i konkurrencen her: http://bit.ly/likebilsektionen

Hos Bilsektionen anser de konkurrencen som en mulighed for, at flere kan stifte bekendtskab med det nye digitale bilmagasin.

"Tidligere har vi blot lavet små konkurrencer med præmier for et par tusinde kroner, men hvorfor ikke bruge lidt ekstra tid, og så lave én stor Så det gjorde vi så." fortæller direktør og stifter Sebastian Krausing.

Læs mere her

tags: direktør, Facebook, Wolfsburg, BMW, Opel, konkurrence, Peugeot, GTI, Volkswagen,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar